sobota, 20 sierpnia 2011

Maestro nr 140 - pędzel typu flat top

Dziś parę słów o moim ulubionym pędzlu. Gdy go dostałam pomyślałam, że właściwie jest mi niepotrzebny, nie byłam przyzwyczajona do nakładania podkładu pędzlem. Po pierwszym użyciu stwierdziłam, że nie rozstanę się z nim już nigdy. 


Przede wszystkim pędzel zachwyca miękkością włosia, łatwością użycia.Nałożenie podkładu trwa naprawdę krótko, cały proces staje się przyjemnością. Co ważne pędzel nie pochłania podkładu. Daje naturalny efekt na twarzy, bez zacieków, smug. Co ważne, włosie nie wypada, jest "zbite". Produkt mam już pół roku, jest jak nowy. Skróciłabym jedynie rączkę, jednak wiem, że w nowej złotej kolekcji, pędzle są mniejszych rozmiarów. Mycie pędzla również nie stanowi problemu, wystarczy woda i delikatny szampon.

Ja swojego pędzla używam do nakładania podkładu, czasem do pudru sypkiego. Według producenta produkt nadaje się również do aplikacji różu, jednak uważam, że do tego celu lepiej posłużą mniejsze pędzle np. te ze skośnie ściętym włosiem.

Ceny:

- rozmiar 18 - 42 zł
- rozmiar 20 - 47 zł

Myślę, że za tak wysoką jakość pędzla, cena nie jest wygórowana. Zresztą to zakup na lata :)

Inne informacje:
- R 18 średnica 18mm,dł.włosia 24mm
- R 20 średnica 20mm,dł.włosia 27mm

Pędzel jest wykonany z włosia RACOON.

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)


3 komentarze:

  1. Niedawno zastanawiałam się nad pędzlem do podkładu i nie wiedziałam czy wybrać Maestro czy Hakuro... Teraz jestem jeszcze bardziej rozbita między tymi pędzlami ;P

    www.vedettep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybierz pędzel z Maestro, nie zawiedziesz się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuję flat topa, ale chba zdecyduje sie na hakuro :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)