piątek, 5 sierpnia 2011

Hit od Essence, zestaw do stylizacji brwi

Wprawdzie produkt nie jest nowością, jednak ja dopiero teraz go odkryłam i od razu się w nim zakochałam :)



W zestawie otrzymujemy: 2 cienie, skośnie ścięty pędzelek, 3 formy - kształty brwi :)


Same cienie mają bardzo dobrą pigmentację, nie osypują się i są trwałe. Ich kolory są idealne (kolor brązowy, jaśniejszy i ciemniejszy). Odcienie są więc neutralne i co ważne dla mnie, nie zawierają drobinek itp. Matowy efekt na brwiach jest przeze mnie pożądany.


Kolejny plus to cena - zestaw kosztuje 10,99 zł.

Pędzelek również jest bardzo użyteczny, dobrze nakłada się nim cień na brwi. Jest niewielkich rozmiarów, co mnie bardzo cieszy, ponieważ łatwo dotrzeć do każdego miejsca, które chcemy poprawić na brwiach :)

Nie lubię karykaturalnie wyglądających brwi, jednak z zestawem Essence otrzymujemy naturalny wygląd. Brwi są podkreślone, czego chcieć więcej, za taką cenę warto :)

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)

5 komentarzy:

  1. Mam go, jaśniejszy cień zużyłam calusieńki, ciemniejszy jest nietknięty - wolałabym, żeby sprzedawali pojedyncze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam naturalnie ciemne brwi, więc z tego ciemniejszego odcienia brązu też jestem zadowolona :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kupić go juz dawno, ale nissiax83 mówiła w swoim filmiku, że zestaw jest za ciemny dla blondynek. Co Ty sądzisz na ten temat? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewu, rzeczywiście ten ciemny odcień brązu, może być dla Ciebie za mocny. Moim zdaniem blondynkom nie pasują zbyt ostro podkreślone brwi. Lepiej wybierz jakiś jaśniejszy odcień brązu. Możesz też użyć brązowej henny, zawsze to jakaś odmiana :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)