poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Bourjois, róż w kamieniu, odcień sienne

Jestem posiadaczkę tego kultowego kosmetyku już bardzo długo. Róż ma swoje plusy i minusy, poniżej moja opinia.


Plusy:
- bogata gama kolorystyczna - od jasnego różu do odcieni miedzianych, z drobinkami lub bez - każdy znajdzie coś dla siebie, zarówno osoby z jasną, jak i ciemniejszą karnacją,
- trwałość, raz nałożony, utrzymuje się ładnych parę godzin, przy okazji nie tworzą się smugi, zacieki itp.,
- wydajność - róż jest specjalnie wypiekany, dlatego starcza na bardzo długo, w moim przypadku, pewnie na lata,
- wielofunkcyjność, można go używać na sucho i mokro ( np. jako cień do powiek), zaznaczam, że ja używam go tylko jako róż :)
- różem nie można zrobić sobie "krzywdy", daje delikatny efekt na policzkach, nasycenie koloru można jednak stopniować nakładając kolejne warstwy produktu, idealny dla amatorów w nakładaniu różu,
- zapach, rzecz subiektywna, ale ja jestem uzależniona od wąchania tego produktu.

Minusy:
- do nakładania różu trzeba używać pędzla z twardym włosiem ze względu na jego konsystencję, do opakowania dołączony jest pędzelek, jednak u mnie się nie sprawdził.
- niestety moje opakowanie pękło na 2 części.

Mój odcień sienne prezentuje się następująco:



Obecnie róż można kupić w SuperPharm za 32,99 zł (promocja dotyczy posiadaczek karty LifeStyle). Cena regularna to ok. 45 zł.

Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

7 komentarzy:

  1. uwielbiam te róże. mam dwa odcienie :) szkoda, że opakowanie pękło. A pędzelek u mnie sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten sam kolor ale oddałam mamie bo u mnie podkreślał zaczerwienienia na twarzy :\

    www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję użyć do kilka razy i całkiem dobrze się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo dawno nie byłam w super-pharm, dziękuje, że napisałaś o tej promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy :) Szczegóły tutaj - http://moody-gingers-stuff.blogspot.com/2011/08/awards.html

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)