poniedziałek, 18 lipca 2011

Yves Rocher, Pureté Clean, szampon pokrzywowy - recenzja

Opis producenta: "Włosy odzyskują lekkość i świeżość, stają się jedwabiste, zdrowe i dłużej pozostają czyste. Szampon pozostawia delikatny, świeży zapach, przywodzący na myśl oczyszczające właściwości pokrzywy.
Formuła bez parabenów. Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z pokrzywy z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego. Formuła łatwo ulega biodegradacji".

Moje odczucia: Szampon rzeczywiście ma ładny zapach, jednak niektórym może przeszkadzać - jest typowo ziołowy. Wystarczy niewielka ilość, żeby umyć włosy. Dzięki temu produkt jest naprawdę wydajny. Jest to szampon oczyszczający i tą funkcję spełnia bardzo dobrze. Sprawia, że włosy są dłużej świeże (zwykle myje włosy co dwa dni, z tym szamponem spokojnie wytrzymywałam 3-4 dni). Dlatego świetnie nadaje się dla osób, które mają przetłuszczające się włosy.

Trochę plątał moje kosmyki, jednak przy pomocy dobrej odżywki nie było problemu. Niestety po pewnym czasie zauważyłam, że dość mocno przesuszył moje włosy, dlatego przestałam go używać. Następnym razem skuszę się na szampon z nagietkiem z tej samej serii.

Szampony z serii roślinnej Yves Rocher są dobrą alternatywą dla osób, które cenią produkty bez parabenów i silikonów. Fakt, ze opakowanie jest biodegradowalne, na pewno ucieszy miłośniczki ekologii.

Pojemność: 200 ml
Cena: 9-12 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)