środa, 27 lipca 2011

Max Factor, Smooth Effect Foundation

Podkład ten mam już od paru miesięcy, więc mam już na jego temat wyrobioną opinię :) .
Przede wszystkim nie jest to podkład mocno kryjący, więc w sam raz nadaje się na cieplejsze dni, kiedy nikt nie chce mieć na sobie tony makijażu. Dla mnie ma zbyt gęstą konsystencję, wolę jednak podkłady typy Bourjois Healthy Mix. Podkład ma nawilżać skórę, jednak w moim przypadku wysuszył ją i co więcej - uwidaczniał tzw. suche skórki. Musiałam się trochę namęczyć, żeby dobrze rozprowadzić go na skórze. Jednak po kilku godzinach podkład nadal był na mojej twarzy, chociaż początkowy efekt zmatowienia skóry nie utrzymał się. Podkład ma różowawą tonacje - nie każdemu to odpowiada.
Do wyboru mamy 5 różnych odcieni - 2 pierwsze są naprawdę jasne, za to ten ostatni jest naprawdę bardzo ciemny, więc tak naprawdę nie ma w czym wybierać, jeśli chodzi o kolory.
Podkład o pojemności 30 ml starczał mi zwykle na około pól roku,  w przypadku tego produktu po ok. 3 miesiącach tubka jest prawie pusta. Wydajność nie powala na kolana :)
Na pewno nie kupię tego podkładu ponownie. Według mnie to średni produkt, po Max Factor można wymagać czegoś lepszego. Cóż, nadal szukam swojego idealnego podkładu :)

4 komentarze:

  1. Polecam podkład marki Astor HD wraz z bazą ;D
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie używam, ale jeżeli używasz go kilka miesięcy to myślę, że jest przynajmniej "dobry" :)

    ---
    Od wczoraj mój blog posiada fanpage! :) Można go już teraz "polubić" klikająć lubię to bezpośrednio na tej stronie http://www.facebook.com/pages/HoopyStyle/192314284157752 lub wejść na mojego bloga hoopy-style.blogspot.com i nad info o mnie jest mały banerek. -wystarczy kliknąć "lubię to". Z góry dzięki. ; **

    Pozdrawiam, Hoopy <3
    +obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja całkowicie przerzuciłam się na kosmetyki mineralne, chociaż lubię bardzo markę MF. Używam ich maskar. :-)


    Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga. :-)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)