niedziela, 31 lipca 2011

Maseczka dotleniająca z czerwoną glinką

Używałam już wszystkich maseczek z Ziaji, jednak ta jest dla mnie absolutny hitem :).

        Przed wszystkim maseczka ma ładny zapach i piękny łososiowy kolor, co zwiększa komfort jej użycia, staje się to samą przyjemnością. Maseczkę nakłada się bardzo dobrze, ma dość zwartą konsystencję. Pojemność to 7 ml, jeżeli któraś z Was się uprze, jedno opakowanie starczy na dwie aplikacje. 

Maseczka daje mi efekt wypoczętej skóry. Cera jest miękka, rozświetlona, ma też ładniejszy koloryt. Wydaje się być bardziej napięta i sprężysta, a przede wszystkim skóra jest nawilżona.

Produkt nie podrażnił mi w żaden sposób skóry. Nie wystąpiły żadne uczulenia, więc osoby z wrażliwą skórą też mogą jej używać.

Koszt takiej maseczki to około 2 zł, więc warto chociażby ją wypróbować. Według mnie nawet o wiele droższe maseczki nie dają takiego efektu jak właśnie ta dotleniająca. Polecam :)
Pozdrawiam czytających :)

7 komentarzy:

  1. Dopiero zauważyłam, ze zaczęłaś mnie obserwować! Też zaczynam :)
    Lubię maseczki z ziaji i na pewno spróbuję i tej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją bardzo lubię !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś oTAGowana! Więcej info na http://kraina-kosmetykow-ewu.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga:))
    + obserwuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Po twojej recenzji na pewno kupię to masaczkę ! Muszę ja koniecznie wypróbować . Świetny blog . Obserwuję i Zapraszam do mnie . secretstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze mam syfy po saszetkach! :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jeszcze żadnej z maseczek Ziaji ;(

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)