sobota, 30 lipca 2011

Garnier - płyn do demakijażu oczu

Krótko i na temat tego płynu:
- delikatny, nie drażni oczu, nie wysusza,
- nie uczula, można go stosować przy soczewkach kontaktowych,
- odpowiedni dla wrażliwych oczu,
- ma przyjemny zapach,
- jest wydajny (150 ml produktu starczyło mi na ok. 2,5 miesiąca),
- ma przystępną cenę - ok. 10 zł,
- jeżeli chodzi o zmywanie makijażu - radzi sobie dobrze, jednak musiałam użyć przynajmniej 2 wacików, aby cały tusz został dokładnie usunięty :)



Podsumowując, według mnie jest to jeden z lepszych produktów do zmywania makijażu oczu. Za taką cenę czego chcieć więcej :P



Skład: Aqua/Water, PEG-7 Caprylic/Capric Glycerides, Poloxamer 184, Poloxamer 124, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Polysorbate 80,Benzyl Salicylate,Cyanus/Centaurea Cyanus Flower Extract, Disodium EDTA, Linalool, Methylparaben,Polyaminopropyl Biguanide, Plyrus Malus/Apple Fruit Water, Tetrasodium EDTA,Vitis Vinifera/Grape Fruit Extract/Grape Fruit Extract, Parfum/Fragrance(F.I.L. B35598/1).

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za obserwacje mojego bloga. Ja również dodałam twojego bloga do listy obserwowanych. Zapraszam do komentowania i dzielenia się opiniami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buu a ja nie mogę używać kosmetyków garnier ;-(((

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bo ta zielona seria z Garniera jest naprawdę bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam, u mnie się sprawdził, może podobnie będzie u Ciebie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Z góry dziękuje za każdy komentarz i serdecznie pozdrawiam :)